Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Thread: Stolen Phone Warning!!!

Quote Originally Posted by jamsailor
    OK, Yesterday a BLUE MOTOROLA V3C was stolen on the UTECH Campus at GUN POINT...
    Where on UTECH? Where was the security?
    If you doubt your power you give power to your doubt.

so d ting setup bredrin.... u coulda setup a deal and wen u pay d 5G di man dem nyam yuh food
    >>Tech-n Da Plaz By Storm<<

damn right....

don't get mi wrong unuh...
    in my opinion the Security guard dem do di right ting,

I not knocking the Security Guards
    My problem is with the overall "Security System" or lack there of...

a proper system would have considered the turbulent nature of the environs and provided some form of on call armed response when circumstances require it....

sorry fi hear still jamsailor

but utech security/guardy wukless, mi kno a yute who phone get stolen and then yute ask the guard fi check the yute that him see steal the phone and teh security seh, him caan do nothing cause if the bad yute turn pan him, him - the security haffi give up fi him phone so him no get shot

Quite frankly di Security guard dem @ Utech aren't really capable of doin much more than harassing people who come on the campus to conduct ligitimate business....

Not necessarily their fault (I'd blame POOR TRAINING) but bottom line, sad to say it but dem not really WORTH SH*T.....

Sorry to hear for real jamsailor but glad you are okay still to tell your story and put us all on guard!

I always drive throught these security checks like at supermarkets and shopping centers expecially and wonder why??? Maybe the owners just want to give these people jobs because for real I can not for the life of me understand their purpose.
    111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

This seems like suppen that happens quite often, so when these things happen and reports are made, what does the Administration and the police do to minimize or erradicate these type of occurrences?
    Last edited by powers; May 8, 2006 at 12:04 AM.

This seems like suppen that happens quite often, so when these things happen and reports are made, what does the Administration and the police do to minimize or erradicate these type of occurrences?

dat is true, but is every where, unno never hear bout di incident at UWI? A man come on campus an teif a TAXI man car, di taxi man a bawl teif teif, i feel sorry fi him, security buss di gate an let out teif.

Quote Originally Posted by DJ_WOW
    dat is true, but is every where, unno never hear bout di incident at UWI? A man come on campus an teif a TAXI man car, di taxi man a bawl teif teif, i feel sorry fi him, security buss di gate an let out teif.

but yet if me loose my ticket dem nah mek me pass, even if I show dem di papers and mi drivers licence, proving dat I OWN di car....

mi dun tell unuh.... dem jus deh deh fi aggravate people who are there to conduct legitimate business....