Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: Stolen Phone Warning!!!

take it as a lost and move on. As a thief is a thief.....and can not be trusted. But me de hear seh bout 5 SUV dem tief a gun point last week alone pon Utech campus.

So yuh a tell the only purpose if dem people in a blue a fi be spectator....dem hear say WORLD CUP DIS. Those PANIC BUTTON dont serve a purpose..

Quote Originally Posted by cooldre
    take it as a lost and move on. As a thief is a thief.....and can not be trusted. But me de hear seh bout 5 SUV dem tief a gun point last week alone pon Utech campus.

So yuh a tell the only purpose if dem people in a blue a fi be spectator....dem hear say WORLD CUP DIS. Those PANIC BUTTON dont serve a purpose..
    dats 1 of those reason y jamaican pple dem teef suh, cuz dem nah git the moral of robbing=jail, everybadi teef & nah git ketch, friggin babylon dem fi blame

guys island life was never ment to be like this man a tief phone at gun point we in jamaica don't get it.... crime is so far out of hand its not funny...
    Imac, Ipad2 3g 64gb & 32gb ATV, Iphone 4s Lime Iphone 5 Sprint, Mac Mini Driving 3 23" Toshiba leds

Exclamation

i goin say this ONCE.

the reason teef can gwaan so is because people not united. if a teef know say im go jook a utech man, and the whole a utech ago dig up fi slingshot, cutlass, knife, baton and big stone... im will stop im foolishness. and i dont care if is a group a dem, no big group a criminal cyaa jus walk thru security and go pon campus,... the security is lookin out for that, and they have REAL PANIC BUTTONS that summon armed response.

my suggestion, all you phone sellers and bling users, get together, know unoo one anedda and make a database of phone serial #s etc. if onoo get rob, lock it off wid one phone call. and if you move in a group, well, safety in numbers.
    most important of all, try to be wary of shady types and what situations you put yourself in on a day to day basis. situational awareness can save your LIFE.
    Do nothing which is of no use.
    The Way is in Training.

jomo Guest

awww shut up man, you are clueless to the darker side of society...

jamsailor... if i buy the stolen phone could you guys unbar it?

lol

you are clueless to the darker side of society
    so educate me, why dont you?
    Do nothing which is of no use.
    The Way is in Training.

yow... meet him and u and u bregin dem chop him up.... or link police and shoot him........

jomo Guest

another clueless idiot

mek mi explain how di robbery did go...

fi all who know Utech campus, di yute go roun Andrea's Shop fi get some food and a bag o' man wid several gun come in(attendant push panic button same time).....

after dem dun rob up who fi get rob di man dem walk outa Utech through di FRONT GATE!!! Students a bawl out to di security seh yow A TIEF DEM!!!

but as we all know Utech nuh have nuh "Security Guard" is bere "WATCH MAN" who watch wah happen an den give a Report (Inaccurate in most cases)....

now me nah tell NO security, watchman or guardy... whichever they are to go stand between a bag o gun man an dem freedom, but if a proper security system was in place on the campus, police shoulda deh a di gate a wait pon dem, cause from when di panic button press, is a LONG RAAS walk from Andrea's to di front gate....

dem coulda do betta

but king, if YOU see a man WID a gun -yes you is the "guardy" but unless "guardy" start get gun, there is NO WAY in my SANE MIND am I going to tacle someone -ARMED with my baton, mi sorry, yu better bawl teif till yu throat hole hoasre, yu go watch me watch him leave.... my life more precious than SOMEONE'S phone.