Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread: Twin of Twins (who are they?)

No guns round here rasta....di yute dem fi put down the gun dem and go &^%$$ some &&^%$ rasta and stop kill off di ppl dem pickney
    "Babylon Ah Listen From Oh so Far"

but a wah di #@$#@@## a talk bout bob a dance hall,there can only be one bob any ting else is bobby socks ---- a wah du him, him nuh know seh a junior gong a run di place ........lol
    SMART PHONE: Note 2 (N7100) [B] Ps all Pics are taken with the phone in my sig.....

Yes just comming in..........just comming in.......a wha a gwaan yah....mi realized dat a peer **** thing a gwaan yah......how di bredda fi seh a windows XP is the # 1 burning cd in jamaica????......is like him crazy!!!!!! Now mek mi seh sumthing yu see dis twins of twins cd yah is the boss.......now no cd can outplay dis cd....u follow........ooohhh mi glad u following.....cuz i want uno to know dat.
    Last edited by MiTcHiE; May 7, 2005 at 01:43 PM. Reason: Edited because of Curse Words
    "Worry about being better; bigger will take care of itself."

Fi real....How XP fi burn more that Stir it Up 4??? You mad?? How much ppl have PC? You know how much still using 98Se and ME???? Not a backside.....

As long as you know bout CD, you supposed to come across that CD. I remember every I used to go...I used to hear it....and people just congregate at the roadside man dem fi hear....bad like yaws. I wah buss mi peeps dem pon it but the profanity too loose man. Them need an edited version!

19" LCD|Asus A8N SLI Deluxe|AMD X2 3800+ @ 2.5GHz Cooled by Zalman CNPS9500|4 x GSkill 1Gb DDR 400|2.25 TB Total storage|eVGA 256mb 8600GT DDR3 @ 640/1600MHz cooled by ZalmanVF700|Ultra X-Finity 600W PSU w/ 135mm fan|1 x 120mm|4 x 80mm|Altec Lansing AC56|Windows7 x64 : Ultimate

i doan think and edited version would be as funny
    ***Note to the public***
    Since ppl are a tad bit confused as to whether i happen to be male/female... i hope this will clear the air i am a FEMALE .. so stop wid da my ute/nigga/dog/man/boy beast ting!!
    ive spoken

just heard a new twin of twins

no curse words surprisingly but it tuff

here is a part of the muta chorus;

"nothing wid scale an gill, everyting name fish dis year a get kill
    naw guh a UC guh pay no doctor bill, a straight inna the freeza dem a chill"

will make more sense when you hear it for yourself
    Proud Jamaican and Japan Enthusiast
    www.Jamaipanese.com
    Jamaica + Japan

anybody have Vol 6? or hear it ?

Quote Originally Posted by Zard
    just heard a new twin of twins

no curse words surprisingly but it tuff

say it aint so

It's so I heard it on FAME a few weeks ago. They are the BOMB. Fame that is. And the Twins?? Magical! I mean, i now a bredda that get a copy from him cousin out here and sell it in his office in N.Y. and generated US$180 the first week from $5 a pop. The first week. PPL love comedy, esp J'cans and the things they com eup with is pass hilarious..."eeeh Michael allegations seh yuh **** the monkey adn sen him inna space."

For the fact that mix DJ's are soliciting them to be on their reggae/hip hop mixes is str8 and pure delihgt. Look on the new Chromatic, CD Master, DJ Frass & Acidblade, it's a lock down man. The twins dem a hold it down still!

Jah know......I've heard snippets of six....naturally it tough. Bogle, Biggie and Tupac....all make appearances!

19" LCD|Asus A8N SLI Deluxe|AMD X2 3800+ @ 2.5GHz Cooled by Zalman CNPS9500|4 x GSkill 1Gb DDR 400|2.25 TB Total storage|eVGA 256mb 8600GT DDR3 @ 640/1600MHz cooled by ZalmanVF700|Ultra X-Finity 600W PSU w/ 135mm fan|1 x 120mm|4 x 80mm|Altec Lansing AC56|Windows7 x64 : Ultimate